Aktualności

Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami!

Wycieczka do Bałtowa

20 września o godzinie 7 rano udaliśmy się do Kompleksu Turystycznego w Bałtowie. To mnóstwo atrakcji w jednym miejscu! Park Dinozaurów, Park Rozrywki, Zwierzyniec, Park Miniatur, Prehistoryczne Oceanarium, Wioska Czarownic i wiele innych niesamowitych miejsc…
Najpierw obejrzeliśmy efektowny film w Kinie Emocji Cinema 5D pt. „Meet the Dinos”. Nie obyło się oczywiście bez krzyków podczas seansu…
Następnie wyruszyliśmy do Zwierzyńca na spotkanie z sympatycznymi zwierzakami z Polski i całego świata. Poruszaliśmy się autobusem oglądając m.in.: żubry, wielbłądy, lamy, antylopy czy strusie, słuchając opowieści przewodnika na ich temat. Po tym udaliśmy się do Parku Miniatur. Tu uformowany na kształt Polski obszar, zaznaczony głównymi rzekami, jeziorami, krainami geograficznymi – 48 miniatur zamków i pałaców stanowiących najciekawsze zabytki architektoniczne powstałe na przestrzeni 500 lat a znajdujące się obecnie w granicach Polski. Oprowadzający nas przewodnik w sposób bardzo ciekawy i zabawny opowiadał legendy i przybliżył wydarzenia oraz postaci historyczne związane z prezentowanymi zabytkami. To doskonały pretekst do poznania dziejów Polski…
Na terenie kompleksu działa też Wioska Czarownic Sabathówka, gdzie spędziliśmy miło czas podczas zabawy. Jest to magiczne miejsce – świat wiedźm, czarownic i magii. W Chacie u Tekli czarownica Etna ugościła nas kolorowymi karaluchami z galaretką…Były pyszne!
Ponieważ już zaczynało nam burczeć w brzuchach poszliśmy na obiad składający się z pomidorówki, frytek, surówek i kotleta. Na deser otrzymaliśmy jabłka i wodę mineralną. Po tym sytym posiłku pani przewodnik oprowadziła grupę po JuraParku, w którym znajduje się blisko 100 modeli dinozaurów naturalnej wielkości. Chronologicznie poznaliśmy burzliwą historię rozwoju życia na naszej planecie.
Kolejnym ciekawym miejscem było Prehistoryczne Oceanarium. Tutaj głębia oceanu przecina się z głębią trójwymiarowego przekazu. Z bliska mogliśmy obejrzeć, jak wyglądało podwodne życie miliony lat temu… Odległe koralowe rafy, świat życia ogromnych gadów.
Na koniec pozostała tylko przyjemność – Park Rozrywki, czyli zabawa w czystej postaci: karuzele, kolejki szynowe, roller coaster, basen z kulkami, gokarty, łódki… To tylko niektóre ze znajdujących się tutaj przyjemności. Korzystaliśmy z nich do woli i utraty sił…
Po tak atrakcyjnym i pełnym emocji dniu, zaopatrzeni w pamiątki i dobry humor, wyruszyliśmy w drogę powrotną…
A. Olszewska
Zdjęcia dostępne w zakładce GALERIA.